onsdag, januari 31, 2007

Tillbaka i den virtuella världen

Det är inte inte snabbt, inte högteknologiskt och det har heller ingen större påverkan på övriga världen... men för mig är det stort! Äntligen har ja då fått ordning på mitt bråkiga internet. Det har den sista tiden varit mer oberäkneligt än en schizofren person med ADHD. Men så äntligen var det ordning och reda igen. Det är sjukt vad man gör sig beroende av detta kommunikationsmedium. Hur mycket inser man först när man varit utan. Ändå mer när man får tillbaka allt! Jaja jag ville väl mest visa min glädje för detta här i bloggen! Ska se till att skriva lite oftare nu, ja lovar!


Den röda är plus och den blå är minus!
Dom andra är bara för att det ska bli
fina färger, dom är egentligen onödiga!


3 Comments:

At 9:45 fm, Blogger Therese said...

braaa jobbat Alex! Ha en bra helg och se till att inte få kramp i levern ;) kramar!

 
At 10:47 fm, Blogger Alex said...

Ha nedå Tere jag ska tänka på dina kloka ord och ta det lugnt! Du måste lova att göra det samma!

 
At 10:33 em, Blogger Marcus Jarl said...

Jaq är dum i huvet!

 

Skicka en kommentar

<< Home