tisdag, oktober 31, 2006

En nördafton med brorsan

Ja då har man fått vara lite nördig igen. Efter att brorsan tittat förbi och samtidigt tagit med sig det gamla Nintendo 16-bit har man spelat sig fördärvad på det gångna dygnet. Men visst är det kul att återuppliva gamla minnen. Nu återstår det bara att försöka intala hjärnan vad som är verklighet och fantasi de närmaste dagarna...





Veckans goda gärning tilldelas Dille för hans snabba och räddande aktion då han letade fram sina gamla kontroller. En av våra hade slutat fungera och en smygande panikkänsla kom krypande. Tack Dick för din brillianta insats!

4 Comments:

At 6:05 em, Blogger Dille said...

anytime mannen, sådana kvällar måste räddas!

 
At 7:23 em, Blogger Alex said...

ja det tackar jag för... men du och jag vet hur mycket en sådan aktion är värd! bjuder på en öl imorn!

 
At 5:54 em, Blogger Skoog_H said...

haha.. why? va då förstörde bilden... tycker ja verkligen inte =)

 
At 12:06 fm, Blogger Therese said...

uuuh nintendo 16-bitar är skoj! Kul att ditt namn gick bort från min mage idag :P hoppas du haft kvar mitt miiiinst lika länge :P haha! Grymt kul väll i onsdags!

Förresten är du länkad i min blogg nu, ska snart överväga att skriva ett nytt inlägg med..heh..
Kram!

 

Skicka en kommentar

<< Home