måndag, oktober 23, 2006

Extreem Makeover

Då kan jag visa hur lägenheten blev. Men först av allt vill jag bara visa hur duktig den förra hyresgästen var på att städa. Han lämnade en liten bonus till mig. Jag blev givetvis mer än glad över denna överraskning, verkligen en helmysig grabb det där!


Hur som helst så får jag i alla fall reducering på hyran på grund av hans slarv så det får väl gå. Men som sagt aldrig kul när det är på det viset.

Här kommer hur som helst bilderna på lägenheten. Min egna Extreem Makeover:








7 Comments:

At 8:34 em, Blogger Michael said...

Superläckert! Så fort jag får tid så måste jag hälsa på och spana in lägenheten mer i detalj.

 
At 9:13 em, Blogger anna steen said...

Jösses vad fint Alex! Va roligt för dig!!! Äter du gröt? :)

 
At 9:44 em, Blogger Jonna said...

Otroligt snyggt Alex! Du kan inte bara designa entré-moduler, du kan måla också ;)

 
At 10:49 em, Blogger Alex said...

Jag tackar och bockar för dessa vänliga ord. Jo men det viktiga är ju som sagt att man trivs och har ett hem som man kan koppla av i. Inte bara tak över huvudet.

 
At 4:00 em, Blogger Marcus Jarl said...

Snyggt Alex! Blir ett nöje att se den nån dag! Du får komma hit nån dag och ta en kall! Hinner nog inte dyka upp hos dig idag, fredag. Men man vet aldrig. Redovisningen gick bra, fick folk att garva iaf!

 
At 12:07 em, Blogger Therese said...

Snyggt jobbat killen och tackar för en kul partykväll igår! =)

 
At 11:50 em, Blogger Emelie said...

Gött mos! Sicken kanon lägenhet du lyckats få fram. Tack för senast, en riktigt lyckad kväll!!

 

Skicka en kommentar

<< Home