fredag, januari 12, 2007

Popcorkärnor & Xanté

Ja här sitter man nu då efter en kväll med intressanta diskussioner och en flaska rödvin. Alltid kul att diskutera med Fredrik. Mer sånt!

För övrigt så känner jag mig som en påkörd pensionär med diskbrock. Ont i kroppen med andra ord. Efter en tidig vandring runt munksjön och en tuff innebandymatch så är det lätt att man känner sig så. Ändå stolt över mina bedrifter och det känns extra bra när man kan skryta lite med dem!




Imorn bär det hem till U-hamn igen. Min kusin har nyss tagit lärarexamen och fyller därutöver 25 år, så fest lär det bli. Gjorde för övrigt ett grattiskort till henne, blev lite kul tyckte jag. Så här blev det i alla fall:



Nu är jag ensam kvar med ett glas Xanté och resterna i popcornskålen. En väldigt god mix som jag nyss upptäckte. Så det borde bli sängen som är nästa hållplats när min föda är förtärd. Snart är det dags för skolan igen.
Popcornkärnor och Xanté är en delikat kombination!


2 Comments:

At 9:52 fm, Blogger Marcus Jarl said...

Vill dö höra nåt vidrigt? Ja, det vill du! Om man diskar en stekpanna som är nedflottad av olja och fiskpinnar och häller på mycket Yes, vad händer då? Det luktar reningsverk, jag lovar. Du behöver ju inte testa om du inte vill.

 
At 4:17 em, Blogger Alex said...

ja det är sjukt va man kan få fram konstiga smaker och lukter genom att blanda olika saker. Idag åt jag en såndär macka för 11 kr plus kaffe. När man mixade Salami, paprika och kaffe så smakade det faktiskt ko-stjärt! Ja det var inte så gott men är man hungrig så är man!

Vi borde göra lite mer studier på hur man kan koppla ihop massa konstida saker för att få nya upplevelser.

 

Skicka en kommentar

<< Home