söndag, oktober 29, 2006

Trevlig fest!

Då redovisar jag alltså bilderna från festen i fredags. I princip alla bilder blev suddiga, men de som var här vet ändå vad de föreställer! Kul var det i alla fall.


Sofia, Carro och Emma i djupa diskussioner



Mackan glad trots att han sabbat sin lägenhet med färg



Pära styr upp diskussionerna



Ehhh... jaha...?



Sofia fasar för kameran!



En inflyttningspresent från grabbarna... en tegelpanna.
Precis vad ja ville ha! Verkligen jätteglad!



Vi smygfotar varandra.



Anna fångar mig på bild



Dick är lite cool en stund



Jag håller i mig eftersom lägenheten är lite sned



Emma vet hur man är gó och glad!

Tack ska ni ha för en rolig fest. Det är snart dags igen bara så ni vet!

5 Comments:

At 8:10 em, Blogger Dille said...

känner att det här med presenter är min grej.. nån som klarar sig utan en tegelpanna liksom?

 
At 11:54 em, Blogger Alex said...

nej det förstår jag. du är en såndär kille man ringer om man har svårt att komma på en present åt en person. Jamenar en tegelpanna! Det är ju genitaliskt!

 
At 4:39 em, Blogger anna steen said...

Tack själv mannen! Mycket trevligt och tur att itne huset brann upp ;P

 
At 4:47 em, Blogger Alex said...

Ja det hade ju varit retligt att elda upp en hel kåk efter första veckan. Tack vare dig och Jonna så fick många människor livet i behåll! Tack snälla för att ni skapar ordning i mitt liv!

 
At 5:13 em, Blogger Emma Stridh Carlson said...

alltså, det var en jättrevlig fest alex, det håller jag med om... men bilden på mig, den var så där!!! men men, sånt är livet. Ser fram emot nästa fest!

 

Skicka en kommentar

<< Home